Hej,
Är det bara jag som inte kan se bilder på forumet?
Jag har provat olika inställningar och flera olika webläsare utan att lyckas att se en enda bild.
Vad är felet?
Mvh
Stefan
Problem med bilder
Moderator: Moderator Team
Re: Problem med bilder
Hej,
nej de syns nog inte nu just. Beror säkert på att hemsidan flyttas etc...
-Peter
nej de syns nog inte nu just. Beror säkert på att hemsidan flyttas etc...
-Peter
S/y Blanka, FIN 5447
Sunwind 27, 1987
Sunwind 27, 1987
Hej !
Inte en gammal backup idag och fick in bilderna igen, möjligtvis saknas det något men det mest skall vara tillbaka.
Problmet har vart att PHPBB blev raderat av något virus och bilderna ligger inte i databasen utan som filer.
/Mikael
Inte en gammal backup idag och fick in bilderna igen, möjligtvis saknas det något men det mest skall vara tillbaka.
Problmet har vart att PHPBB blev raderat av något virus och bilderna ligger inte i databasen utan som filer.
/Mikael
Vad fint!
Vissa bilder tycks nog ha försvunnit och andra tycks ha förvrängts färgmässigt. Men bättre det än inga bilder alls
Vissa bilder tycks nog ha försvunnit och andra tycks ha förvrängts färgmässigt. Men bättre det än inga bilder alls
S/y Blanka, FIN 5447
Sunwind 27, 1987
Sunwind 27, 1987
Tyvärr är ett antal bilder korrupta, jag har flera backuper men alla med samma fel. Verkar vara som de är filöverförda i fel format.
Har uppdaterat forumet till sista version och hoppas att allt funkar förutom ett antal bilder.
/Mikael
Har uppdaterat forumet till sista version och hoppas att allt funkar förutom ett antal bilder.
/Mikael
Verkar fungera fint!
Trevligt att du orkat fixa till sundwindklubben.se!
Trevligt att du orkat fixa till sundwindklubben.se!
S/y Blanka, FIN 5447
Sunwind 27, 1987
Sunwind 27, 1987
Kul att bildinlägg fungerar riktigt fint nu i inlägg
S/y Blanka, FIN 5447
Sunwind 27, 1987
Sunwind 27, 1987
-
Var tvungen att prova jag också